Service

Pentru rezolvarea problemelor aparute in timpul utilizarii dispozitivelor Biomedis, ne puteti contacta pe pagina de CONTACT.

Dispozitivele Biomedis au o perioada de garantie de 12 luni.

Pentru a putea acorda servicii de service mai bune, va rugam sa prezentati si certificatul de garantie primit odata cu dispozitivul(inclusiv manualul de utilizare in limba engleza/rusa).

Toate dispozitivele aduse in service vor fi verificate si se va incerca repararea lor local(in Romania). Produsele care nu se vor putea repara local, se pot trimite la Moscova pentru reparatie. Trimiterea produselor la Moscova se va face doar cu consimtamantul clientului. De asemenea, trimiterea produselor catre service-ul din Moscova o poate face si clientul individual(prin posta romana sau alte servicii de transport international).

  • Daca produsul se afla in garantie, atunci defectele incluse in grantie se vor remedia gratuit, clientul avand obligatia de a suporta doar cheltuielile de transport (Bucuresti-Moscova, aproximativ 75-100 RON).
  • Daca produsul nu se mai afla in perioada de garantie, clientul va suporta costurile transportului dus-intors(Bucuresti-Moscova, aproximativ 150-200 RON) + costul reparatiei.
  • Daca defectul produsului nu intra in limitele garantiei(de exemplu ecranul crapat din cauza neatentiei), clientul va suporta costurile transportului dus-intors(Bucuresti-Moscova, aproximativ 150-200 RON) + costul reparatiei.

Trimiterea dispozitivului catre service-ul din Moscova, service-area si primirea lui inapoi poate dura intre 7 si 40 de zile.(in functie de transport, service, etc).

Conditii de service si proces:

Pasul 1: Daca detineti un dispozitiv Biomedis care trebuie adus/trimis in Service, primul pas este sa ne contactati (pagina de contact) sa ne comunicati de problema aparuta.

Pasul 2: Dupa contact si comunicare, produsul trebuie trimis catre service in urmatoarele conditii:

- Produsul trebuie trimis in cutia originala, impachetat sigur pentru a evita eventuale deteriori in timpul transportului

- produsul trebuie trimis cu accesoriile primite (cablu usb, incarcator, etc)

- produsul trebuie obligatoriu trimis cu manualul de utilizare/certificat de garantie.

- coletul se va trimite prin curierar rapid - NU prin posta, la adresa comunicata la pasul 1.

Pasul 3: Contactati curierul pentru a trimite coletul.

Pasul 4: Veti fi anuntati cand coletul ajunge la service.

Pasul 5: Inspectia si diagnosticul dispozitivului si comunicarea solutiilor posibile(daca este cazul). Daca nu putem gasi o solutie, veti fi intrebati daca doriti sa trimitem coletul la Moscova pentru reparatii.

Pasul 6: Trimiterea coletului inapoi catre proprietar.

La service-ul din Romania se pot face urmatoarele:

- Resetare soft (caz in care complexele si profilele vor fi sterese) *se efectuiaza gratis daca este in perioada de garantie

- Schimbarea geamului senzor (in cazul in care este crapat, spart, zgaraiat) *contra cost

- Rezolvarea problemelor de touch screen (cand touch screen-ul nu raspunde comenzilor) *gratis daca este in perioada de garantie

Daca procedurile de mai sus nu rezolva problema, dispozitivul poate fi trimis la Moscova pentru reparatii.

*Atentie, costurile asociate transportului catre service(in Romania si/sau Federatia Rusa) se vor suporta de catre client.